İsminiz
Telefon Numaranız
Mail Adresiniz
Şifreniz
Üyelik Türünüzü Seçin


Telefon Kaydınız Başarılı


Mesafeli Satış Sözleşmesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

MADDE 1 - TARAFLAR SATICI

Ticari Ünvanı: PMC Proje Üretimi Danışmanlık Tarım Çevre Kalınma Teknolojileri ve Stratejileri San. ve Tic. Ltd. Şti.

Adresi: Oğuzlar Mahallesi İlhami Soysal Sok. No:20/10 Balgat-Çankaya/Ankara Telefon: 0312 473 75 34

Bundan böyle kısaca “Satıcı” veya “PMC Proje” olarak anılacaktır.

 

 

ALICI

Adı – soyadı:

Adresi:

Telefon:

Bundan böyle kısaca “Alıcı” olarak anılacaktır.

 

Madde 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU ve KAPSAMI:

İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (bundan böyle kısaca “Sözleşme” olarak anılacaktır) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'ne uygun olarak düzenlenmiştir. Taraflar, Sözleşme tahtında 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'den kaynaklanan yükümlülük ve

sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul ve beyan ederler. Sözleşmenin konusunu; Alıcı'nın, Satıcı’ya ait [https://www.kobimatik.com.tr/] alan adlı web sitesinden (bundan böyle kısaca “web sitesi” olarak anılacaktır), Satıcı’nın sunulmasına aracılık ettiği veya doğrudan sunduğu  BASİC VE PREMİUM paketleri yine web sitesinde belirtilen hüküm ve şartlar ile tarihlerde satın alınmasına yönelik elektronik olarak satın aldığı/sipariş verdiği, Sözleşme’de belirtilen niteliklere sahip  BASİC VE PREMİUM Paketlerinde yer alan iş planı veya fizibilite raporunun  hizmeti sunulması ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanması oluşturur.

Alıcı yani kullanıcı hesaplamaya başla butonu ile ücretsiz olarak raporlamayı yapar ve tamamlar akabinde fizibilitenin veya iş planının sonucunun olumlu veya olumsuz olduğunu görür ancak raporu indirmesi için ilgili paketi satın alması gerekmektedir.

 

Madde 3 – 

İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir. Alıcının ödeme

yükümlülüğünde bulunan ve web sitesi üzerinden  BASİC VE PREMİUM paketinde yer alan  fizibilite raporu veya iş planı hizmetinin satın almış olduğu paketin

ücretinin tamamı Satıcı tarafından Alıcı’dan tahsil edilmektedir. Alıcı, web sitesi üzerinden seçmiş olduğu parsel yerine ilişkin yukarıda anılan ücreti ödemekle almış olduğu Paketleri  

hizmet bedelini usulünce ve tam olarak ödemiş olacaktır. Satıcı, Alıcı açısından asli ve tek muhataptır.

 

Madde 4 – HİZMETİN TESLİMİ VE TESLİM ŞEKLİ

Sözleşme, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup Alıcı'nın Satıcı'dan satın almış olduğu hizmetin Alıcı'ya teslim edilmesiyle sözleşmede ve yukarda adı geçen bu 3 paketin  hizmetini ifası edilmiş olur. Satıcı, Alıcı'nın Web sitesinde belirtmiş olduğu bilgileri doğrultusunda seçtiği ve ödemesini yaptığı paket bilgilerine göre web sitesinde sunulan paket detaylarındaki hizmetini sunmak yükümlülüğü altındadır. Alıcı tarafından bilgi formalarında belirtilen kişiler haricinde kalacak herhangi bir üçüncü kişi Satıcı tarafından kesinlikle hizmette faydalandırılmayacak ve ayrıca bu durumun tespiti halinde tüm yasal, Sözleşmesel ve cezai sorumluluk Alıcı’ya ait olacaktır.

 

Madde 5 - ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

Alıcı, web sitesinde yer alan Sözleşme konusu bu 3 paketin hizmeti temel niteliklerini ve ödeme şekline ilişkin olarak Satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcı, Tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerine ve/veya web sitesinin sağladığı kanallarla Satıcı’ya ulaştırabilir. Alıcı, Sözleşmeyi ve Ön Bilgilendirme Formunu elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce Satıcı tarafından Alıcı’ya verilmesi gereken  paketlerin hizmetlerine ait temel özellikler vergiler dâhil fiyatı, ödeme ve rezervasyon koşulları, iptal & ücret iadesi & değişiklik koşullarına ilişkin bilgileri de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.

 

Madde 6 – CAYMA HAKKI

 

Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetlerin iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.

Fizibilite raporu ve iş planı hazırlamaya esas işbu paketlerin elektronik ortamda anında ifa edileceğinden bu paketlerin iadesi mümkün değildir. Bu paketlerin hizmetlerinde ise ödeme yapıp satıcıya işin başlaması için gerekli bilgileri verdikten sonra satıcının işe başlaması durumunda iade söz konusu değildir.

 

Madde 7 - SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ

 

Satıcı, Sözleşme konusu iş planı ve fizibilite raporuna esas söz konusu ve sözleşmeye esas bu paketlerle ilgili danışmanlık hizmetinin ilgili mevzuatlara ve özellikle tüketici mevzuatına uygun olarak, web sitesinde belirtildiği şekilde ve belirtilen özellikleri ile Alıcı'ya teslim edilmesinden sorumludur. Satıcı, mücbir sebepler veya olağanüstü durumlar nedeni ile söz konusu paketlerden birinden yararlanması ve danışmanlık hizmetini tamamen veya kısmen gerçekleştiremez ise, durumu öğrendiği tarihten itibaren 7 (yedi) gün içinde Alıcı'ya bildirmekle yükümlüdür(“mücbir sebep bildirimi”). Söz konusu gecikme veya eksiklik sona ererse, mücbir sebepten etkilenen Taraf, mücbir sebep olayının sona erdiğini diğer Tarafa yazılı olarak derhal bildirecektir. Mücbir Sebep halinin etkisinin 1 (bir) aydan fazla sürmesi ve etkilenen Tarafın bu süreç içerisinde yükümlülüğünü yerine

getirememesi halinde diğer Taraf Sözleşme’yi tek taraflı ve tazminatsız olarak feshedebilir.                

  Madde 8 – ÜCRET

Alıcı tarafından tercih edilen hizmetin fiyatı web sitesinde yer almakla beraber, satın alma sonrası Alıcı’ya gönderilen bilgilendirme maili içeriğinde mevcut olan fiyattır.

 

Madde 9 - UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ:

 

Sözleşmenin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Alıcının Hizmeti satın aldığı yerdeki ve ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 68'nci. Maddesinin 1. fıkrasında belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetleri yetkilidir. Sözleşme’den doğacak tüm

uyuşmazlıkların Tarafların arasında çözümlenmesi açısından Ankara Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

 

Madde 10 - TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

 

Alıcı'nın, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi

bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde Alıcı faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı'dan talep edebilir ve her koşulda Alıcı'nın

borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı'nın borcu gecikmeli ifasından dolayı Satıcı'nın uğradığı tüm zarar ve ziyandan Alıcı sorumlu olacaktır.

 

Madde 11 – BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ

 

Sözleşme tahtında Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır. Alıcı, Sözleşme'den doğabilecek ihtilaflarda Satıcı'nın resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil

edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu'nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

 

Madde 12 – YÜRÜRLÜK

 

12 (on iki) maddeden ibaret Sözleşme, Taraflarca okunarak, Alıcı tarafından Satıcı hesabına yukarıda anılan şekilde gerçekleştirilen ön ödeme tarihinde, Alıcı tarafından elektronik

ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir.

Websitemizin duyurularından haberdar olmak ister misiniz?

2024 | Kobi Matik Tüm Hakları Saklıdır